Reklamacje
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
1. Wszelkie reklamacje dotyczące produktów zakupionych w naszym Sklepie, należy składać za pośrednictwem formularza kontaktowego, e-mailem lub telefonicznie.
2. W przypadku reklamacji możemy poprosić Państwa o przesłanie nam zdjęć reklamowanego produktu.
3. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji klienta w terminie 14 dni od momentu otrzymania reklamacji.
4. Reklamacji podlega również niekompletna realizacja zamówienia, tj. dostawa mniejszej ilości produktów niż ta, która została zamówiona. W takiej sytuacji, do złożenia reklamacji wystarczy przesłanie informacji na adres e-mail.
5. Sprzedawca zastrzega, że różnice dotyczące zdjęć towarów, a wynikające z indywidualnych ustawień komputera danego klienta (kolor, proporcje itd.) nie mogą być podstawą do reklamacji towaru.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: kontakt@bubazu.pl lub telefonicznie: +48 609 798 514 +48 505 298 989. Udzielimy wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Zwrot/Odstąpienie
Zgodnie z obowiązującymi przepisami:
- Klient będący Konsumentem może odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 (czternaście) dni od dnia dostawy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy przesłać na adres e-mail: kontakt@bubazu.pl, a następnie dołączyć do przesyłki. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na wskazany powyżej adres e-mail. Przykładowy formularz zwrotu dostępny jest pod poniższym linkiem:
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno zawierać wszystkie niezbędne dane, takie, jak: dane osoby składającej zamówienie, numer zamówienia, numer faktury, nazwa zwracanego produktu oraz jego rozmiar, jak i również wartość oraz numer rachunku bankowego, na który ma zostać dokonany zwrot.
- Zwrot prosimy przesłać na adres: Paulina Fijałkowska-Lulkiewicz, ul. Olbrachtowska 42/1, 54-063 Wrocław, tel. 609798514 e-mail: kontakt@bubazu.pl
- W przypadku zwrotu za pośrednictwem paczkomatów InPost: WRO279M - Olbrachtowska 44-48, Wrocław 54-063
- W razie skutecznego odstąpienia od umowy sprzedaży, umowa jest uważana za niezawartą. Klient zobowiązany jest do zwrotu zakupionego towaru na swój koszt, niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (czternaście) dni. Sklep www.bubazu.pl, nie przyjmuje przesyłek wysłanych po terminie.
- Prosimy o odpowiednie zabezpieczenie odsyłanego towaru przed ewentualnym uszkodzeniem podczas transportu.
- W terminie 14 dni od otrzymania przesyłki zwrotnej od Klienta Właściciel Sklepu zwraca równowartość towaru, w formie, w jakiej została dokonana zapłata za zamówienie.
- Zwracany towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy: będzie odesłany w wyznaczonym terminie, nieuszkodzony, a przesyłka będzie z kompletną zawartością (produkt, metka, faktura, pisemne oświadczenie klienta o odstąpieniu od umowy) oraz nie będzie nosił jakichkolwiek śladów użytkowania, przeróbek itp.
- Rachunek/Faktura do zamówienia wysyłany jest elektronicznie na podany adres e-mail.