Producenci
 
REGULAMIN ZAKUPÓW

 

 

 

 

 REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

BUBAZü

 

§1

Postanowienia ogólne

1. Sklep internetowy [dalej "Sklep"] prowadzi sprzedaż detaliczną przez Właściciela Sklepu. Sklep internetowy znajdujący się pod adresem www.bubazu.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem internetu na podstawie niniejszego Regulaminu [dalej "Regulamin"].

2. Właścicielem Sklepu jest: PAULINA FIJAŁKOWSKA-LULKIEWICZ, z siedzibą w WROCŁAW, ul. Olbrachtowska 42/1 , NIP: 9261596812, tel. +48 609 798 514 +48 505 298 989, adres email: kontakt@bubazu.pl.

3. Ilekroć w dokumencie pojawia się pojęcie Konsument – oznacza ono osobę fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

4. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z klientem.

5. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez klienta w toku składania zamówienia poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu.

6. Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

7. Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.

8. Złożone zamówienie może zostać anulowane mailowo, poprzez adres kontakt@bubazu.pl  lub poprzez formularz kontaktowy.

 

§2

Zamówienia

1. Zamówienia można składać za pośrednictwem strony internetowej www.bubazu.pl

2. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez klienta danych pozwalających na weryfikację klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia emailem lub telefonicznie. 

3. Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin i sposób dostawy.

4. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia przez Sprzedawcę przyjęcia Zamówienia do realizacji.

5. Złożone zamówienie może zostać anulowane mailowo, poprzez adres kontakt@bubazu.pl  lub poprzez formularz kontaktowy.

6. Zamówienie, które zostało już wysłane do klienta nie może zostać anulowane.

7. Rachunek/Faktura do zamówienia wysyłany jest elektronicznie na podany adres e-mail.

8.  Zawartość sklepu internetowego www.bubazu.pl nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksy cywilnego, a zatem złożenie zamówienia przez klienta nie oznacza natychmiastowego zawarcia umowy. Klient wypełniając formularz zamówienia składa ofertę kupna określonego towaru.

9.  W uzasadnionych przypadkach sklep zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji zamówienia, ograniczenia sposobu płatności lub zażądania przedpłaty.

 

§3

Płatności

1. Klient ma do wyboru następujące formy płatności:

 

PayU

Kupując możesz zapłacić za towar korzystając z systemu płatności on-line PayU.pl.

 

Tradycyjny przelew

Paulina Fijałkowska-Lulkiewicz

ul. Olbrachtowska 42/1

54-063 Wrocław

Numer rachunku bankowego w PEKAO S.A.:

PL 04 1950 0001 2006 0687 3310 0002

SWIFT/BIC: PKOPPLPW

Wpłaty należy dokonać nie później niż w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia. Jeżeli w ciągu trzech dni roboczych od złożenia zamówienia wpłata nie zostanie zaksięgowana, zamówienie zostanie anulowane. 

Realizacja zamówienia rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.

2. Ceny przesyłek określone są w cenniku dostawy.

3. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.

 

§4

Wysyłka towaru

1. Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firmy kurierskiej, paczkomatu lub udostępnia do odbioru osobistego przez klienta w siedzibie firmy. Termin wysyłki wynika z dostępności produktów. Zamówiony towar przygotowujemy do wysyłki zwykle w ciągu jednego dnia roboczego (maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych) od momentu otrzymania potwierdzenia płatności lub od momentu złożenia zamówienia (w przypadku płatności za pośrednictwem Pay U). W przypadku produktów niedostępnych w magazynie obowiązuje czas dostawy podany przy konkretnej pozycji. Termin odbioru osobistego to maksymalnie 7 dni od momentu opłacenia zamówienia, po wcześniejszym potwierdzeniu (mailowo lub telefonicznie) terminu odbioru. W naszym sklepie można zamawiać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Darmowa dostawa na terenie Polski przy zamówieniu powyżej 400 zł.

2. W przypadku płatności za pomocą Pay U, termin realizacji zamówienia jest liczony od chwili pozytywnej autoryzacji transakcji.

3. W przypadku płatności przelewem tradycyjnym termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia, a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu.

4. Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki. Dostawa towaru odbywa się w wybrany oraz określony w zamówieniu poprzez klienta sposób. 

5. W przypadku wysyłki zagranicznej prosimy o kontakt przed złożeniem zamówienia w celu wyceny kosztu przesyłki.

6. Wysyłka towarów za granicę możliwa jest jedynie za pośrednictwem firmy kurierskiej.

 

§5

Reklamacje

1. Wszelkie reklamacje dotyczące produktów zakupionych w naszym sklepie, należy składać e-mailem lub telefonicznie.

2. W przypadku reklamacji możemy poprosić Państwa o przesłanie nam zdjęć produktów.

3.  Sklep ustosunkowuje się do reklamacji klienta w terminie 14 dni od momentu otrzymania reklamacji.

4. Reklamacji podlega również niekompletna realizacja zamówienia, tj. dostawa mniejszej ilości produktów niż ta, która została zamówiona. W takiej sytuacji, dla złożenia reklamacji wystarczy przesłanie formularza reklamacji, zgodnego z ustawą.

5. Sprzedawca zastrzega, że różnice dotyczące zdjęć Towarów, a wynikające z indywidualnych ustawień komputera danego klienta (kolor, proporcje itd.) nie mogą być podstawą do reklamacji towaru.

 

§6

Prawo odstąpienia od umowy

1. Na podstawie Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. klient będący Konsumentem ma prawo odstąpienia od umowy.

2. Klient będący Konsumentem może odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 (czternaście) dni od dnia dostawy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy przesłać na adres e-mail: kontakt@bubazu.pl, a następnie dołączyć do przesyłki. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na wskazany powyżej adres e-mail. Przykładowy formularz odstąpienia od umowy dostępny jest pod poniższym linkiem

3. W razie skutecznego odstąpienia od umowy sprzedaży, umowa jest uważana za niezawartą. Klient zobowiązany jest do zwrotu zakupionego towaru na swój koszt, niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (czternaście) dni. Sklep www.bubazu.pl, nie przyjmuje przesyłek wysłanych po terminie. 

Zwrot prosimy przesłać na adres: Paulina Fijałkowska-Lulkiewicz, ul. Olbrachtowska 42/1, 54-063 Wrocław, tel. 609798514 e-mail: kontakt@bubazu.pl

W przypadku zwrotu za pośrednictwem paczkomatów InPost: WRO279M - Olbrachtowska 44-48, Wrocław 54-063

4. W terminie 14 dni od otrzymania przesyłki zwrotnej od klienta Właściciel Sklepu zwraca klientowi równowartość towaru, w formie, w jakiej została dokonana zapłata za zamówienie.

5. Zwracany towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w nieuszkodzonym opakowaniu z kompletną jego zawartością (produkt, metka, faktura, pisemne oświadczenie klienta o odstąpieniu umowy zakupu oraz numer konta bankowego, na który należy zwrócić pieniądze) oraz nie będzie nosił jakichkolwiek śladów użytkowania, przeróbek itp.

6. Rachunek/Faktura do zamówienia wysyłany jest elektronicznie na podany adres e-mail.

 

§7

Polityka prywatności

 

Informacja o Administratorze 

Administratorem danych osobowych oraz właścicielem sklepu internetowego jest firma Paulina Fijałkowska-Lulkiewicz mieszcząca się pod adresem ul. Olbrachtowska 42/1, 54-063 Wrocław. Firma jest wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej posiadającą numer NIP 926-159-68-12, REGON 022287680 

 

Dane osobowe i prywatność

Państwa dane przetwarzane są przez nas zgodnie z prawem, rzetelnie i w sposób przejrzysty dla osoby, której dane dotyczą we wskazanych poniżej celach, związanych z funkcjonowaniem Sklepu i świadczeniem usług w nim oferowanych.

W zależności od tego, na co się Państwo decydują, może to być:

  • Świadczenie usług oferowanych w Sklepie
  • Realizacja  zamówień
  • Przesyłanie newslettera
  • przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji
  • przyjmowanie i realizacja zwrotów towaru,

Podanie danych jest dobrowolne ale w niektórych przypadkach może być konieczne do zawarcia umowy.

 

Przetwarzane dane:

Dane osobowe do których należą: imię i nazwisko, numer telefonu kontaktowego, adres poczty elektronicznej, adres (ulica, numer domu, numer lokalu, miejscowość, kod pocztowy, kraj).

Dane osobowe podane w celu korzystania z newslettera, podawane podczas korzystania z formularza kontaktowego, czy przekazywane podczas składania reklamacji lub zwrotu/wymiany.

 

Udostępnianie danych osobowych

W przetwarzaniu danych osobowych w ograniczonym zakresie mogą brać udział partnerzy Administratora, w szczególności którzy technicznie pomagają prowadzić sklep Internetowy, w tym komunikację z naszymi Klientami, dostawcy usług teleinformatycznych lub usług hostingu, pośrednicy lub przewoźnicy realizujący przesyłki zamówień, podmioty obsługujące płatności kartą płatniczą lub płatności elektroniczne w sklepie internetowym

Administrator oświadcza, że w każdym przypadku udostępnienie lub przekazanie danych osobowych do przetwarzania odbywa się w oparciu o zgodę osoby, której dane dotyczą lub umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych lub inny instrument prawny, albo w oparciu o obowiązek prawny.

 

Okresy przetwarzania danych osobowych

Dane osobowe można przetwarzać wyłącznie wtedy gdy istnieje podstawa prawna przetwarzania danych. W przypadku danych zwykłych jest to co najmniej jeden z poniższych warunków:

  • przestanie ciążyć na nas obowiązek prawny, zobowiązujący nas do przetwarzania Państwa danych
  • Klient cofnie zgodę na przetwarzanie danych, jeśli to ona była jego podstawą
  • zostanie przyjęty sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych klienta

 

Prawo dostępu do danych

Osoba, której dane dotyczą ma prawo uzyskać od Administratora potwierdzenie, czy przetwarza dane osobowe, a jeżeli ma to miejsce, ma prawo:

a) uzyskać dostęp do swoich danych osobowych;

b) uzyskać informacje o celach przetwarzania, kategoriach przetwarzanych danych osobowych, o odbiorcach lub kategoriach odbiorców tych danych, planowanym okresie przechowywania danych lub o kryteriach ustalania tego okresu, o prawach przysługujących jej na mocy RODO oraz o prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego, o źródle tych danych, o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu oraz o zabezpieczeniach stosowanych w związku z przekazaniem tych danych poza Unię Europejską;

c) uzyskać kopię swoich danych osobowych.

 

Prawo do cofnięcia zgody

Osoba, której dane dotyczą i przetwarzane są na podstawie zgody ma prawo do cofnięcia zgody. Cofnięcie zgody ma skutek od momentu wycofania zgody. Osoba, której prawa dotyczą wykonuje przysługujące jej uprawnienie za pośrednictwem stosownego formularza udostępnionego przez Administratora lub informuje na adres poczty elektronicznej Administratora. Cofnięcie zgody nie wpływa na przetwarzanie dokonywane przez Administratora zgodnie z prawem przed jej cofnięciem. Cofnięcie zgody nie pociąga za sobą dla osoby, której dane dotyczą żadnych negatywnych konsekwencji. Może jednak uniemożliwić dalsze korzystanie z usług lub funkcjonalności, które zgodnie z prawem Administrator może świadczyć jedynie za zgodą.

 

Bezpieczeństwo danych

Przetwarzając Państwa dane osobowe stosujemy środki organizacyjne i techniczne zgodne z właściwymi przepisami prawa.

 

Ciasteczka

Nasz Sklep, jak większość witryn internetowych, korzysta z tzw. plików cookies (ciasteczek). Pliki te:

  • są zapisywane w pamięci Państwa urządzenia (komputera, telefonu, itd.)
  • umożliwiają  m.in., korzystanie ze wszystkich funkcji Sklepu
  • nie powodują zmian w ustawieniach Państwa urządzenia

Każda przeglądarka w większym lub mniejszym stopniu (np. na urządzeniach przenośnych) oferuje możliwość przeglądania, usuwania oraz ograniczania i kontrolowania przyjmowania plików cookie. Zapoznaj się z treścią pomocy lub ustawieniami prywatności/bezpieczeństwa w przeglądarce z której korzystasz.

 

Kontakt z administratorem

Nasz adres e-mail:

kontakt@bubazu.pl

 

 

§8

Własność intelektualna

1. Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu.

 

§9

Wejście w życie i zmiany Regulaminu

1. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.

2. Niniejszy Regulamin może zostać zmieniony, a informacja o zmianach Regulaminu zostanie przesłana klientom na adres email wskazany w zamówieniu na 14 dni przed wejściem w życie zmienionego Regulaminu.

3. Dodatkowo zmiany Regulaminu zostaną opublikowane na stronie Sklepu na 14 dni przed wejściem w życie nowego Regulaminu.

4. Wszystkie zamówienia przyjęte przez Właściciela Sklepu do realizacji przed dniem zmiany Regulaminu są realizowane na podstawie regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zamówienia przez klienta.

5. W razie, gdy klient nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Właściciela Sklepu w ciągu 14 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl